Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України "Про захист прав споживачів".

Обмін або повернення товару належної якості може бути здійснено протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеною у товарному чеку), за наступних умов:
  • товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці;
  • товар не був у користуванні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості та інше;
  • замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.

За умови відсутності аналогічного товару у продажу, Ви маєте право придбати інший товар з наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до "Закону про захист прав споживача" або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

Важливо! Якщо клієнт зробив замовлення товару, доставку якого треба зробити з іншого міста, то у разі повернення товару з не об'єктивних причин (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно квитанції транспортної компанії.

Якщо повернення пов'язане із заводським браком або механічним ушкодженням, у випадку повернення клієнт доставку не оплачує. У випадку з оплатою на карту або розрахунковий рахунок, повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту відмови від отримання товару на Новій Пошті. Якщо Ви спочатку отримали товар, а згодом вирішили повернути, то повернення грошей здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту отримання і перевірки нами товару.

Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:

  • товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна та інше;
  • дитячі підгузки;
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • одяг для немовлят;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
  • продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре та інше);
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • подушки, ковдри;
  • зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  • спідня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
  • рукавички, рукавиці.

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню.

Також зверніть увагу: обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.

Важливо!

У разі повернення Покупцем товарів належної якості протягом 14 календарних днів з дати придбання або товарів неналежної якості, полачених з картки "Пакунок малюка", усі грошові кошти йому перераховуються (повертаються) інтернет-магазином виключно на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання коштів, відкритий в АТ КБ “ПриватБанк”.

Продавець має право вимагати у покупця отримати придбаний Товар, а також не повертати кошти за повернутий товар в разі, якщо Покупець хоче отримати кошти іншим способом, ніж як на поточний рахунок із спеціальним режимом використання коштів шляхом безготівкового перерахування коштів.